Veelgestelde vragen

Frequently asked questions

Binnenkort ga je dus heerlijk zeilen met ons!  Een goede voorbereiding is het halve werk. Daarom hebben wij deze informatie samengesteld. Denk o.a. aan een geldig paspoort of identiteitskaart, het nieuwe E-visum en dat de ruimbagage op tijd is geregeld. Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen.

Wanneer er na het lezen van deze informatie nog vragen zijn, aarzel dan niet ons te bellen of te mailen. En mochten er tijdens de zeilvakantie zaken niet naar wens zijn (of juist wel :D), neem dan direct contact op en wacht niet tot na de vakantie. Dit kan elke dag, op telefoonnummer: +31 6 – 54 712 724 tot 22.00 uur.

Wij wensen jullie alvast een hele gezellige zeilvakantie toe!
Zonnige groeten, Germaine & Gerard

Uiteraard heb je een geldig paspoort/ identiteitskaart nodig. Lees meer…

Voor deze zeilvakantie heb je een visum/ E-visum nodig. Lees meer…

Veilig en gegarandeerd op vakantie met het GGTO Lees meer…

We raden aan om een reis- en annuleringsverzekering. Lees meer…

Wij kunnen je vliegticket regelen met Corendon. Lees meer…

De transfers kunnen worden geregeld door ons. Lees meer…

De ruimbagage kan je bijboeken via Flycorendon Lees meer…

Reserveer je favoriete stoel of extra beenruimte. Lees meer…

Ik ga op zeilvakantie en ik neem mee: bikini, zonnebril… Lees meer…

De hele dag loop je in bikini, neem dus niet te veel mee. Lees meer…

zeilvakantie Griekenland

Welke tas neem ik mee, die handig is aan boord van het schip? Lees meer…

Zeilvakantie Griekenland

Voor de zeilvakantie zijn vaccinaties niet verplicht. Lees meer…

Blue cruise Turkije

Hoe ga je naar Schiphol. Reis je met de trein of met de auto? Lees meer…

zeilvakantie turkije

Twee uur voor vertrek dien je op de airport aanwezig te zijn. Lees meer…

Zeilvakantie Griekenland

Waar kan je pinnen tijdens de zeilcruise? Lees meer…

Enkele regeltjes. Wat je moet weten voor je verblijf aan boord. Lees meer…

Er staat een heerlijk borrel voor je klaar bij aankomst Lees meer…

zeilvakantie turkije

Ervaar absolute freedom en laat je heerlijk verwennen. Lees meer…

zeilvakantie turkije

De verzorging aan boord is luxe en alle drankjes zijn incl. Lees meer…

veelgestelde vragen zeilvakantie griekenland (21)

Voor de afwisseling eet je twee keer per week aan land. Lees meer…

Naast zeilen en heerlijk genieten, is er nog veel meer te doen. Lees meer…

Altijd en overal online, ook op zee! Onlinesurfen en zeilen Lees meer…

Geniet van een heerlijke massage of een schoonheids… Lees meer…

Tijdens de zeilreis ontstaan hechte vriendschappen. Lees meer…

super team ZonnigZeilen

ZonnigZeilen top team

Na afloop van de zeilcruise is het gebruikelijk om de bemanning een fooi geven. Deze fooi is niet bij onze prijzen inbegrepen. De bemanning heeft jullie natuurlijk  een hele week, elke dag in de watten gelegd.

Veel passagiers vragen ons wat een passende fooi is. Het geven van een fooi wordt niet door ons verplicht gesteld. Maar iedereen vindt het fijn om gewaardeerd te worden. En wanneer jullie tevreden zijn, dan wordt een extra centje logischerwijs zeker op prijs gesteld. Je bepaalt zelf of en hoeveel fooi je wilt geven aan de bemanning. Dit is uiteraard afhankelijk van hoe tevreden je bent over de service aan boord.

Een indicatie/startbedrag van de fooi voor de bemanning is € 10,- per dag voor de gehele crew, per zonnige zeiler. 

Uiteraard kan je dit bedrag aanpassen naar gelang je tevredenheid. Mocht je een fooi willen geven, dan kan je dit overhandigen aan de kapitein bij vertrek. Hij zal dit eerlijk verdelen over de gehele crew. Natuurlijk kan de fooi ook per bemanningslid persoonlijk worden overhandigd.  

Voor de thuisblijvers

ZonnigZeilen is tijdens je zeilvakantie bereikbaar voor je familie en vrienden.
Zij kunnen te allen tijden contact met ons opnemen:

T:     +31 30 89 00 639
T:     +31 6 54 712 724

E:     info@ZonnigZeilen.nl
E:     ZonnigZeilen@gmail.com

Ben je eerder mee geweest en een terugkomer… Lees meer…