Veelgestelde vragen

Binnenkort ga je dus heerlijk zeilen met ons!  Een goede voorbereiding is het halve werk. Daarom hebben wij deze informatie samengesteld. Denk o.a. aan een geldig paspoort of identiteitskaart, het nieuwe E-visum en dat de ruimbagage op tijd is geregeld. Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen.

Wanneer er na het lezen van deze informatie nog vragen zijn, aarzel dan niet ons te bellen of te mailen. En mochten er tijdens de zeilvakantie zaken niet naar wens zijn (of juist wel :D), neem dan direct contact op en wacht niet tot na de vakantie. Dit kan elke dag, op telefoonnummer: +31 6 – 54 712 724 tot 22.00 uur.

Wij wensen jullie alvast een hele gezellige zeilvakantie toe!
Zonnige groeten, Germaine & Gerard

ZonnigZeilen super team

Na afloop van de zeilcruise is het gebruikelijk om de bemanning een fooi geven. Deze fooi is niet bij onze prijzen inbegrepen. De bemanning heeft jullie natuurlijk  een hele week, elke dag in de watten gelegd.

Veel passagiers vragen ons wat een passende fooi is. Het geven van een fooi wordt niet door ons verplicht gesteld. Maar iedereen vindt het fijn om gewaardeerd te worden. En wanneer jullie tevreden zijn, dan wordt een extra centje logischerwijs zeker op prijs gesteld. Je bepaalt zelf of en hoeveel fooi je wilt geven aan de bemanning. Dit is uiteraard afhankelijk van hoe tevreden je bent over de service aan boord.

Een indicatie (gemiddelde) van de fooi voor de bemanning is € 25,- per bemanningslid, per zonnige zeiler, per week.

Dit is natuurlijk anders wanneer je het hele schip hebt afgehuurd.

super team ZonnigZeilen
Voor de thuisblijvers

ZonnigZeilen is tijdens je zeilvakantie bereikbaar voor je familie en vrienden.
Zij kunnen te allen tijden contact met ons opnemen:

T:     +31 30 89 00 639
T:     +31 6 54 712 724