Veelgestelde vragen
Binnenkort ga je dus heerlijk zeilen met ons! Een goede voorbereiding is het halve werk. Daarom hebben wij deze informatie samengesteld. Denk o.a. aan een geldig paspoort of identiteitskaart, het nieuwe E-visum en dat de ruimbagage op tijd is geregeld. Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen.
Wanneer er na het lezen van deze informatie nog vragen zijn, aarzel dan niet ons te bellen of te mailen. En mochten er tijdens de zeilvakantie zaken niet naar wens zijn (of juist wel :D), neem dan direct contact op en wacht niet tot na de vakantie. Dit kan elke dag, op telefoonnummer: +31 6 – 54 712 724 tot 22.00 uur.
Wij wensen jullie alvast een hele gezellige zeilvakantie toe!
Zonnige groeten, Germaine & Gerard
ZonnigZeilen top team
Na afloop van de zeilcruise is het gebruikelijk om de bemanning een fooi geven. Deze fooi is niet bij onze prijzen inbegrepen. De bemanning heeft jullie natuurlijk een hele week, elke dag in de watten gelegd.
Veel passagiers vragen ons wat een passende fooi is. Het geven van een fooi wordt niet door ons verplicht gesteld. Maar iedereen vindt het fijn om gewaardeerd te worden. En wanneer jullie tevreden zijn, dan wordt een extra centje logischerwijs zeker op prijs gesteld. Je bepaalt zelf of en hoeveel fooi je wilt geven aan de bemanning. Dit is uiteraard afhankelijk van hoe tevreden je bent over de service aan boord.
Een indicatie/startbedrag van de fooi voor de bemanning is € 10,- per dag voor de gehele crew, per zonnige zeiler.
Uiteraard kan je dit bedrag aanpassen naar gelang je tevredenheid. Mocht je een fooi willen geven, dan kan je dit overhandigen aan de kapitein bij vertrek. Hij zal dit eerlijk verdelen over de gehele crew. Natuurlijk kan de fooi ook per bemanningslid persoonlijk worden overhandigd.
Voor de thuisblijvers
ZonnigZeilen is tijdens je zeilvakantie bereikbaar voor je familie en vrienden.
Zij kunnen te allen tijden contact met ons opnemen:
T: +31 30 89 00 639
T: +31 6 54 712 724